Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tog bild bara för att jämföra. Övre är från idag och undre är i somras när han var klippt som han ska i ansiktet. Han är ccd powder puff. Ser ju inte ens ut som samma hund *s*
Idag så var @Red_Chili hos oss på besök och vi gick ner och försökte träna lite. Tonto var för vild och hade behövt jobba i 45-60 minuter innan han lugnade ner sig men de små fröknarna höll på att frysa ihjäl för att det började snöa och blåsa snålblåst.
Idag när vi kom hem från @Tonto så mötte vi ena grannen ute. Grannen har skaffat sig en buhund! Vi kommer ju möta dem hur ofta som helst, så det var lika bra att låta hundarna hälsa på varandra direkt. Buhunden är nu 9 veckor gammal och hur söt som helst
Alltså, helt partisk som jag är, så tycker jag att Svansson faktiskt är riktigt riktigt fin ibland. Det är inte ofta, mest tycker jag bara att han är en gullig fåntratt, men ibland visar han sig verkligen från sin vackraste sida.
NU har jag gått igenom alla bilder som @Tonto fotograferade på mig och damerna igår. Det var mååånga bilder och svårt(!) att bara välja ut några få. Det blev visserligen inte så få, men jag ska försöka att bara lägga ut de bästa av de bästa här, så att ni inte tröttnar på allt... Jag är i alla fall väldigt tacksam för fotohjälpen!
Lite blandat tricks, rallylydnad och lekbelöningar. Den med täcke är Aysu, den andra är unga dåren Ebrah
Bus i snön från dagens lunchrunda! Mycket uppskattat av jyckarna, dock svårt fotograferart pga att det snöade. Förhoppningsvis kan vi fly till landet till helgen och då kanske vi kan få bättre bilder!
Mitt objektiv har typ givit upp efter 10 år i trogen tjänst.... bilderna är inte dom bästa längre. Men jag kan inte sluta titta på Fenna, hon har blivit så fin och mer vuxen i kroppen.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.