Om de inte har längre rygg än 50cm så finns det Annars är de nog inte speciellt svåra att sy själv.@Red_Chili Fina bilder som vanligt! Vilket gosigt täcke hunden hade, ett sånt hade Frank velat ha. Finns det för mer tubformade () hundar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om de inte har längre rygg än 50cm så finns det Annars är de nog inte speciellt svåra att sy själv.@Red_Chili Fina bilder som vanligt! Vilket gosigt täcke hunden hade, ett sånt hade Frank velat ha. Finns det för mer tubformade () hundar?
Och så den blicken ... "kolla här matte vad jag hittade, nån jävel har lagt det i din säng!"
Lars fick ett köttben. Lars gräver således ner köttbenet. I vår säng.
Och så den blicken ... "kolla här matte vad jag hittade, nån jävel har lagt det i din säng!"
Kan det vara någon typ av maffia som varit i farten?!Och så den blicken ... "kolla här matte vad jag hittade, nån jävel har lagt det i din säng!"
Kan det vara någon typ av maffia som varit i farten?!
(Btw @FrauleinLeo så lägger du upp alldeles för få bilder på Lasse - han är fenomenal!)
Åh, stalking är kul! Jag ska genast leta upp dig på IGKöttbensmaffian!
Jag lovar att försöka bättra mig.
Min instagram är full av Lars om man vill stalka mig där!
Absolut kan man det - dom är stapelbara@russinbulle JAG DÖR vad söt han är. ÅH. Och eftersom heelers inte tar så stor plats kan man väl ha typ 17 stycken?