Senast tagna bilden IX

Finns det hjärterum.. :angel: :D
15623618_1802239886712273_3127052442814906368_n.jpg

Tänkte jag skulle ta med systemkamera ut och fota några bra bilder men... njae :p Blev inte så lyckat om man säger så. Var det inte skärpan som var off så var hunden off.

x9fua.jpg

Precis skällt för jag var tydligen uuuuurtråkig. :angel:

1058j20.jpg

Kallar den "Klassiska nos-dutten" Bad honom sitta och posa snyggt, vilket han iofs gjorde men sen tyckte han att kameran skulle bli nosduttad, typ mitt på linsen. :grin:

xlf311.jpg

En av dom som blev rätt så okej, om än lite mörk.

25t7zgl.jpg

Typ bara mobilbilden som blev bra :o

Nytt försök med kameran!

2z40bcz.jpg

Tycker faktiskt Lillebror blev snyggast här. :p I bakgrunden syns vägen som är helt översvämmad. Det är alltså en väg där bilar ska kunna köra... Bryggorna runtikring var helt under vatten och ankorna var och simmade uppe bland trädstammarna. Häftigt och lite läskigt på samma gång!

2wbx93n.jpg

Han står lite sisådär men, wow, vad färgerna ändras alltså. Han har mörknat rejält det senaste året!

*** Märker också att bildstorleken är enorm trots att jag försökte skala ned den... Och jag som trodde jag var teknisk av mig.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 262
Senast: Trott
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
777
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 926
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
832
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V