Senast tagna bilden IX

Det verkar som om min ena bild försvunnit i inlägget ovan? Provar att lägga in den igen. :)
2_by_tontorollostorm-dap4l7o.jpg

Från gårdagens skogspromenad :)
Ebrah fick gå i flexikoppel stora delar av promenaden eftersom hon fått lite väl selektiv hörsel nu.. men det var bra, för det underlättar "vara lös-träningen" väldigt mycket. Det blir nog ordning på henne snart igen!
14727560_1117250738328864_7699383302246891520_n.jpg

Ascot anser att badperioden är tillbaka... Jag var inte lika förtjust och avbrött den påbörjade badturen till Ascots besvikelse :p

Det är ju ingen snö och is längre! Så klart man kan bada matte!

Såå skönt!

Nähä får väl stå här då...

Tinja har verkligen mognat i kroppen det senaste halvåret. Jag är så nöjd med henne, hon är så härligt harmoniskt byggd :love: Hon har verkligen fyllt ut både i ansiktet och över bröstkorgen, musklat på sig fint, till och med tassarna har rundat upp sig och blivit mer kompakta.

Visst, hon är helt urfälld nu, men då både ser och känner man kroppen på henne på ett helt annat sätt. Min älskade lilla räv :heart
tinja0151.png

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
10 11 12
Svar
229
· Visningar
11 493
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
777
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 930
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
842
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka