Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Översta bilden hoppas på fint väder i morgon så ska jag också fota finbilder
Kl
Mattis fick sig ett bad idag. Känseln i ryggen försvann och jag kunde inte räta ut den på flera minuter efteråt. Men resultatet är lätt värt det! Vackrare finns inte
Vad härligt! Är det rastgården i Johannelund? Det vore så kul att träffa ditt lilla nytillskott - och även Cash igen förstås. Jag är i stan på torsdag i nästa vecka och ledig på förmiddagen. Jobbar du eller skulle du vilja hinna träffas med hundarna?
Pga en dundermiss i friserandet och upptäckandet av en skorpa ( som visade sig bara vara en liten skada hunden förmodligen fått i skogen ) så åkte all päls av. Som tur är växer den som ogräs och han fryser inte den här varme pojken. Annars finns det täcken
Inte jag som tagit bilden, men den senaste på oss. Vi hade underbart varmt väder idag och passade på att spåra på förmiddagen. Sarek har hittat en pinne
Ja det är rastgården i Johannelund! Vi har blivit tvungna att byta rastgård från den i Stångebro (fd basebollplanen där vi va med dig) eftersom både Caspian och Cash tydligen utan problem kunde springa ut genom springorna i grind-dörren när dom såg en hund utanför...jäkla smala hundar
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.