Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
men asså seriöst!! vart bor ni då ni har turen att ha barmark?!
Här snöade det ytterligare en typ decimeter inatt! börjar tro att snön aldrig kommer att försvinna
Camaro är så snygg och vad feminin hans syster var!
Fick en sådan djup bild idag, man kan se in i hans vänliga själv :Love:
Japp vi har så gott som barmark. En del is på gångbanorna på en del ställen, högar med grå grusig snö och sumpiga fotbollsplaner som t om luktade sump *urk*
men det var en trevlig promenad, han är så löjligt lugn så ja känner inte igen min egna hund o:
Från dagens "heldagsträning" i IPO:t. (Det var inte jag som tog bilderna, jag väntar fortfarande på lite bett-bilder, men här är lite lek och lydnad iaf.)
Hittade en liten pinne att bära med sig. Han leker vildsvin
också och sticker ut betarna när han ändå är i farten.
Bästa!
Hittade även en fantastiskt bra pinne på kvällspromenaden!
Stor, tung och bökig, vad mer kan en malle begäraav livet?
(Lägg märke till det tjusiga fullbettet *stolt* )
Kropp & Själ Ställde mig på vågen idag och den visade 110 kg. Känns helt hopplöst hur man kan gå upp så mycket och snabbt i vikt. I juli 24 vägde jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.