Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

a-sover.jpg

a-trott.jpg

Ja på vissa ställen är det bart :love:
Är så trött på den där jävla snön så hoppas verkligen att det håller sig milt nu, vill ha vår!

Jag är inte lite avundsjuk! Om än solen faktiskt lyser här just nu och det bara är några minusgrader ute :)

Men fy sjutton vad valpisar det var i den här tråden! Man vågar ju snart inte gå in här! :love:

Knapp

Morgonpromenad på isen i ett fantastiskt väder. -1 grader, soligt och vindstilla. Me like!
32070819.jpg

Whaaaa!!!
32070820.jpg

*lurk lurk*
32070822.jpg

Åh vilket väder, det ser ju helt underbart ut! :love: Jättefin hund också ;)

kl.
Jag tyckte Aska kunde vara fotomodell idag, hon var inte lika övertygad och ville bara bita i mig, i filten och i kameran..
aksis-23.jpg

Sötnos!
Hon har ett väldigt fint uttryck!

*kl* nyaste på min och hennes bröder.
Alla grabbarna.

Min mörka flicka och hennes ljusa bror.

Ja visst har hon! :)Hon är väldigt tacksam att fota för hon gör sig väldigt bra på bild. Sen är väl jag aningen partisk också ;)

Och dina bilder var ju bara för underbara :love::love::love::love::love:

Näst sista gången vi var ute på havet, nu håller det på att töa för fullt (vilket gör promenadvägarna mer livsfarliga än vanligt).

IMG_4177.jpg

IMG_4182.jpg

IMG_4149.jpg

Skön stil :p

IMG_4152.jpg

Pälsen är på g att växa ut men det går så lååååångsamt :cry:

*ler* ja dom är så söta, ca 3,5vecka gammla nu :love: och väger mellan 2,55-2,85 :D

110203_1.jpg

Skulle tvätta Gantis bädd, men så passar Kippo på att sno den i stället, så nu får han ha den så länge. Ska köpa en större modell så han får plats :D.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
185
· Visningar
8 894
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 112
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar