R

rare

(vill bara påpeka innan nån annan säger det att jag ska kontakta vet. men vill höra lite erfarenheter också:))

på ena frambenet om man stryker med fingrarna precis från framknär o neråt precis när det går innåt, ungefär som när man känner om de är galliga. precis nedanför knäet och kanske 3-4cm neråt buktar det ut kanske 5mm, vet inte om det är senan eller vad det kan vara? det är mjukt alla fall. hon blev så förra året med när det var lerigt, men när vet kolla var det såklart bort...
precis som förra året är även den hoven lite varm, eller varm är den knappast men jämför man med andra benet som iofs var iskallt så känns det skillnad. men ingen direkt värme, svullnad, hälta, osv. vad kan det vara?

Sv: senan

nu har jag pratat med vet. antagligen bara vätska. så jag ska köra på som vanligt och se hur det utv. brukar inte vara når farligt. men ska in o kolla tänder om ca2 veckor så de skulle kolla för säkerhetsskull då:)

Liknande trådar

Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 418
Senast: pews1972
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 681
Senast: Karminnie
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 005
Senast: sandrafors
·
Hästmänniskan För snart sex veckor sedan blev jag tvungen att avliva min underbara häst som jag har haft i 8 år. Han fick fång för tredje gången och...
2
Svar
22
· Visningar
5 841
Senast: Hoppsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar