Seminstation i Medelpad (el. närliggande)

Status
Stängd för vidare inlägg.

malinsky

Trådstartare
Jaha, det verkar bli betäckning till våren, men finns det någon som vet om det finns ngr bra seminstationer i Sundsvall m omnejd..? Vet ni om det är någon som är bra på att hantera fryst?

Eller är det bara skåningar och stockholmare som håller till här? ;)
:D

Sv: Seminstation i Medelpad (el. närliggande)

malinsky skrev:
Jaha, det verkar bli betäckning till våren, men finns det någon som vet om det finns ngr bra seminstationer i Sundsvall m omnejd..? Vet ni om det är någon som är bra på att hantera fryst?

Eller är det bara skåningar och stockholmare som håller till här? ;)
:D
Du kan hitta landets SAMTLIGA godkända seminstationer på ASVHs hemsida till våren. De finns säkert där nu också, men till våren kommer nya listan ut, med eventuella ändringar.
Huruvida stationerna är bra eller inte hör inte hemma på forumet. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 031
Senast: Sasse
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 057
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka