Select Sale på Täby

T

The_Last

Ngn som var där och såg hur det gick?
Många som blev återköp??

Nr 27, vad va d för ngn häst?? (hörde en bekant som nämde den)

Hittade ni ngn framtida stjärna?? ;)

Det blev jättemånga återrop! De som blev sålda var främst efter utländska hingstar. Verkar varar dålig efterfrågan på svenskfödda.
Man kan ju undra hur det blir med priserna på auktionen i okt, när inte ens de bästa svenska hästarna betingar ngt högt pris..

Jag fick dessvärre vara hemma och passa stallet, men min arbetsgivare var där med några åringar.

27 kan ha varit Lando-Czardas en hingst tror jag... :idea:
Har kollat igenom katalogen ett par gånger innan men vet inte var den är nu tyvärr :confused:

Liknande trådar

Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 260
Relationer Har varit ihop med min kille i snart tio månader. Vi har varit bekanta i ett par år, men vid nåt tillfälle visade han intresse, och jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 063
Senast: sthu
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 207
Senast: cambodia
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 668
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar