Jag ska börja ha min hund på hunddagis! Han har varit där några gånger redan och provat på. Båda gångerna har de sagt att han smitit ur halsbandet. Första gången hade han ett som var ngt stort, så det kan jag förstå. Det byttes ut. Nästa gång (idag) hade han ett annat, mindre. Det har han aldrig kunnat smita ur, men enligt den som promenerade honom höll han på att smita ur när de lekte lite. Han smet alltså aldrig. De frågade redan första gången om han inte kunde ha sele istället, men jag vill inte det för att han har det när han spårar och jag vill att han ska se det som ett tecken. Är jag pjoskig?
Dagiset hade då dragit åt halsbandet två hål, och jag tycker redan att det sitter ngt för hårt där det satt. Men sen blir jag såhär, kanske är jag pjoskig här med?! Hur hårt kan egentligen ett halsband sitta?
Kan tillägga att hunden inte är någon rymmare, han har aldrig kommit loss och sprungit iväg, så han har aldrig fått ut något av det. Har lixom inte utvecklat någon riktig teknik.
Dagiset hade då dragit åt halsbandet två hål, och jag tycker redan att det sitter ngt för hårt där det satt. Men sen blir jag såhär, kanske är jag pjoskig här med?! Hur hårt kan egentligen ett halsband sitta?
Kan tillägga att hunden inte är någon rymmare, han har aldrig kommit loss och sprungit iväg, så han har aldrig fått ut något av det. Har lixom inte utvecklat någon riktig teknik.