Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en liten nätt toypudel, smal över bogarna men ganska djup i bålen. Kattsele var ett bra förslag!
Jag undrar om någon kan rekommendera en bra sele till en liten nätt hund på 3 kg. Hittar bara små selar som är breda, klunsiga och mer som västar än selar.
Vad har ni småhundsägare för selar på vovvarna?
Det är sådana selar jag försöker undvika . Tycker att de blir stela, stora och klumpiga på vovven.Puppia-selen är bäst tycker jag till små hundar Finns andra märken i liknande modell Dock gillar jag materialet bättre i Puppia, än i t ex Rukka.
Här en länkbild på nätet
Hm - det finns inget som är stelt i en puppiasele Mjukare finns nog inte. Dock täcker dom ju en del.Det är sådana selar jag försöker undvika . Tycker att de blir stela, stora och klumpiga på vovven.
Tänkte precis samma.Hm - det finns inget som är stelt i en puppiasele Mjukare finns nog inte.
och just den vanligaste modellen som är på bilden, är av ett kanonbra material som sällan blir blöttTänkte precis samma.
Har aldrig klämt på just den modellen, bara på liknande som hängt i affärerna. Är den stor runt halsen tro?Hm - det finns inget som är stelt i en puppiasele Mjukare finns nog inte. Dock täcker dom ju en del.
Precis! Hade såna till både Professorn och Sherlock första tiden.och just den vanligaste modellen som är på bilden, är av ett kanonbra material som sällan blir blött
Puppiaselen är inte så stor i halsen, men det finns en modell som går att öppna upp där - ändra storlek lite.Har aldrig klämt på just den modellen, bara på liknande som hängt i affärerna. Är den stor runt halsen tro?
Får nog klicka hem ett par olika selar och prova. Många nätbutiker har ju fri retur.