Problematisk

Trådstartare
Är det nån här som har erfarenhet av selar från Dog Copenhagen? Vad är er erfarenhet av dem? Hur är de i passform, hållbarhet, stadga osv jämfört med Julius K9?

Jag har både Julius K9 och D.O.C.
Föredrar D.O.C då den lämnar bogar och bogblad fria, smal bröstplatta som inte skaver mellan frambenen, samt fritt bakom armhålan.
Samt att det finns fäste för kopplet på bröstet också.

Jag har inte fått Julius att sitta stabil på min hund, upplever att den kasar från sida till sida på promenaderna.

Numera använder jag Julius endast för nosework och D.O.C till alla andra aktiviteter/promenader

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
326
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
677
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård