Sv: Segersjö

Jag blev lite besviken när jag avr där i lördags. Här betalar man 200 kr för att komma in. Men så var det få ryttare och mindre utställare än vanligt. Inte mycket undehållning under dagen heller. De skulle kunna ha en dagsbiljett för 100 kr och sedan ha lite dyrare för dem som vill vara kvar på kvällen.

Jag tyckte det var mer utställare än vanligt, men färre ryttare.. Annars var det trevligt tycker jag :)
Var där idag.

Ja men i år var det så att p.g.a. arrangörens olyckliga skada så fick arrangemanget minskas ner och de hade bara vanliga klasser och inte något mästerskap. Vilket gjorde att de flesta åkte till Ypäjä i Finland istället (tror jag).

Är det någon bukis som tog några kort?
Skynda er och lägg in dom här så får man se vad man missade!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Medaljerna vid Folksam SM i fälttävlan för seniorer individuellt och i lag ska fördelas vid Segersjö Fälttävlan på herrgården utanför...
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I förra veckan blev det klart att Segersjö får arrangera EM i fälttävlan för young rider och juniorer 2026.
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
109
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka