Segersjö 27-30/8

Sv: Segersjö 27-30/8

Och kanske inte lika dyrt :devil:

Vi hade väl iofs åkt i alla fall om det inte vore helgen efter LagSM

Inte i år... Men förhoppningsvis nästa år beroende på vilka klasser dom tänkt ha då :)

Jag kommer iaf vara där som vanligt :) dock inte som stallfunktionär i år blir att vara på banan och alltiallo.

Jag funderar på att åka ut men beror på om jag hittar någon att åka dit med vill ju inte sitta själv direkt och kolla.

jag är där lör-sön, men enbart för att tävla i kaninhoppningen(;)).

Självklart kommer jag även titta på hästarna.

Kan man komma nära för att fota i fälttavlansmomentet eller får man fota på långt avstånd?

Du kommer rätt nära dom flesta hindren, möjligen svårt på det stora vattenhindret.

Ja ni som inte var där missade något helt enkelt :)

Otroligt häftig bana i år, speciellt ett av hindren i SM-klassen :eek: som bara ungefär 4 ryttare vågade rida på (valbart).

Absolut! Banan är ju helt fantastisk, stämningen likaså! Dessutom var det vackert väder, duktiga ryttare och man kommer så nära hindren :banana:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I förra veckan blev det klart att Segersjö får arrangera EM i fälttävlan för young rider och juniorer 2026.
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Har en tik och en hane sedan några år tillbaka. Ikväll lyckades de smita ihop och para sig! De hade precis lugnat ner sig lite, i en...
Svar
14
· Visningar
1 687
Senast: lilstar
·
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: Lars L
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Lena Bredberg, landslagsledare ponnyfälttävlan, har nominerat fem svenska ekipage till ponny-EM i fälttävlan i Le Mans, Frankrike, 27-30...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka