Jag är ok med det. en liten sak till bigsanta!Kanske ny regel till nästa år? Alla deltagare måste skicka TVÅ paket - varav ett till Big Santa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ok med det. en liten sak till bigsanta!Kanske ny regel till nästa år? Alla deltagare måste skicka TVÅ paket - varav ett till Big Santa!
Haha och jag sitter alltid och har dåligt samvete över den stackare som blir min tomte. Fick en kommentar från en bukefalist för många år sedan i stil med ”känns det inte konstigt att lura någon att köpa julklappar till dig själv?”, och det har liksom etsats sig fast. Så varje år tvekar jag för att vara med själv med tanken att det förstör leken för någon. Så det var fint att höra att du hoppas på det, tack!
Och ja, om den här stortomten bara kommer ihåg att dra på sig öronen i vettig tid så är det absolut planer på en Secret Easterbunny! (Tar gärna en påminnelse typ v 5. )
Sen ses vi i "hjälp jag har för mycket prylar"-tråden efter helgernaKanske ny regel till nästa år? Alla deltagare måste skicka TVÅ paket - varav ett till Big Santa!
Och den som skickar bästa klappen får julpapper i pris?!Kanske ny regel till nästa år? Alla deltagare måste skicka TVÅ paket - varav ett till Big Santa!
Utmärkt pris!Och den som skickar bästa klappen får julpapper i pris?!
(Jag var din tomte ett år, du var rolig att shoppa åt - det fanns så mycket passande att välja bland )
Härligt mönster!Min ersättningsmugg har kommit!
Visa bifogad fil 135709
Det blev ett annat mönster, men samma modell. Diskad och väntar på att bli invigd.
Tack igen @WS6
Länk tackHaha då lever jag upp till kass ledtråd iaf!
Kul att det gått hem! Hittade en liten butik i trakten som hade både mugg och krok, fanns mycket fint så måste komma ihåg den till framtiden Den har postorder och krokarna finns i flera storlekar, ifall du skulle vilja ha en länk för övrigt
Länk på väg!Länk tack
Intresseklubben kan notera:Det har återuppstått!!!
Registrerat på Rosersbergterminalen imorse, men syntes inte i appen förrän nu!
Undrar om scannern där jag lämnade in den är trasig.
Det där med ett fiskespö med en haj på kroken var en synnerligen bra idé. Tjejerna uppskattar den båda två. Juno jamar efter den när jag plockar fram den.
Visa bifogad fil 137444
Men så roligt att de gillar den, köpte den mest för att hinta om tomtens nick. Så fina de är!Älva fick fullständigt ryck och kastade sig runt i sängen. Så landade hon i den här perfekta hajdödarpositionen.
Visa bifogad fil 137445
Och ja, om den här stortomten bara kommer ihåg att dra på sig öronen i vettig tid så är det absolut planer på en Secret Easterbunny! (Tar gärna en påminnelse typ v 5. )
Perfekt! Jag fixar typ imorgon.
Superfina@Jeps
Nu är Mariannesockarna klara. Superfina och sköna! Erkänner att det inte var jag som stickade dem (det var dock jag som åt upp karamellerna) Den som stickade dem tyckte att de var jätteroliga att sticka i alla fall, så ser det som dubbel glädje mer än fusk?
Visa bifogad fil 139589