Secret Santa 2023

I år kan jag meddela att samtliga paket skickats i tid, ni är fantastiska! 😍🙌🏻
Nu är det bara Postnord som ska leverera dem ordentligt också. 🙈

Men som sagt, tomtens släde flyger i detta nu över landet med hemliga paket till snälla bukebarn. 🎅🏻🦌

/Big Santa
Jag har inte fått någon notis, men vi får hoppas att det bara är postnord som har problem med aviseringar. :heart

Båda era paket ligger hos ombud, så det går bra att pm:a mig för att får uthämtningsnummer om ni inte fått avisering. 🎅
Detsamma gäller för @Diabetikern .

Det är också ett gäng paket som är planerade till leverans idag. :)

Utöver det är det några som hämtat ut paket utan att fylla i listan... som sagt fyll i listan! när ni hämtat ut era paket, så att jag slipper lägga tid på att spåra dem...

Ni som inte fått avisering, har ni lämnat mail eller mobilnummer till era Tomtar? Det är det som gör att man får en digital avisering, annars skickas det ut per brev och tar ett par dagar att få.
Det står ju i instruktionerna samt att de flesta har gjort det här många gånger förr. Så ditt inlägg är lite väl dumförklarande tycker jag.

Ni som inte fått avisering, har ni lämnat mail eller mobilnummer till era Tomtar? Det är det som gör att man får en digital avisering, annars skickas det ut per brev och tar ett par dagar att få.

Skulle någon ha missat det så lär de väl fått meddelande om det i så fall av Big Santa när de anmälde sig tänker jag.

Hämtat ut paket, dom finaste paket jag sett tror jag. 😍

20231219_124205.webp

Vi har fått paket!

1. gul_zebra
2. cirkus
3. Ninnurur
4. Blacksmithfarm
5. Wingates
6. EZMK
7. Mirre
8. Therese1988
9. Tranan
10. cili
11. zassoo
12. Fjordfrälst
13. Kakis
14. Hippocampus
15. Cambodia
16. AbCdE
17. Bapelsin
18. Madalitso
19. ii-ssa
20. cewe
21. Takire
22. Hajfisk
23. Miiikaela_
24. Sonic76
25. mysboll
26. Masse
27. Barbabelle
28. Keb71
29. parellikusken

Fått paket utan att vara med som givare
Islandshästryttare

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
5 290
Senast: maalhiin
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 584
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 291
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 371

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • 07:or del 23
  • Föl 2023