Ja, jag tänkte väl att du nog borde kunna reglerna men man kan ju aldrig så noga vetaHaha ja såklart
Jag börjar jobba 9:30
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag tänkte väl att du nog borde kunna reglerna men man kan ju aldrig så noga vetaHaha ja såklart
Jag börjar jobba 9:30
Meh! Jag köpte 4 rullar för 49 kr!VEM va're som skrev att Rusta hade jättefina julpapper, va, va, VA???
De kostade en femma rullen, så jag gick inte i konkurs, men behöver nog aldrig mer köpa julklappspapper!
Perfekt! Minst en garanterad tomte i leken för flera år framåt då!Jag köpte en asstor rulle papper.
Kommer ha papper i flera år.
Ss är ju enda paketen jag slår in
Hm. Har vi användare som diskret pratar om inslagningspapper i tid&otid för att säkra lekens överlevnad?Perfekt! Minst en garanterad tomte i leken för flera år framåt då!
Jag har redan köpt en ny rulle i år, och varit väldigt nära på att köpa två till - trots att jag köpte två rullar EFTER jul förra året . Det får snart inte plats mer i min garderobHm. Har vi användare som diskret pratar om inslagningspapper i tid&otid för att säkra lekens överlevnad?
*sneglar på @cili med förebrående ögon *
Alltid lika spännande!Fick just ett nytt paket i PostNord appen utan att ha beställt något
En ny garderob i julklapp, skulle inte det vara något slags s.s-rekord ändå?!Jag har redan köpt en ny rulle i år, och varit väldigt nära på att köpa två till - trots att jag köpte två rullar EFTER jul förra året . Det får snart inte plats mer i min garderob