Helt klart!@Snurrfian är överkvalificerad för secret santa ser jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt klart!@Snurrfian är överkvalificerad för secret santa ser jag
Fast vet du, man får gissa fel hur många gånger som helst. Det gör ju inget, och man får se det som att man hjälper till att liksom kartlägga och underlätta för andra även om man hade fel om sin egenjag vet inte om jag kommer ha en skugga an en chans att gissa vem min tomte är.
Mina ledtrådar brukar vara för svåra har jag hört. Får se i år hur svår den är .Känns som att man inte längre borde göra inlägg som antyder att man skickat eller inte för att inte göra gissandet för lätt (fast man kan ju luras förstås ). Med det sagt, vilken nivå lägger ni ledtråden på? Ska man vara snäll eller inte?
@Snurrfian är överkvalificerad för secret santa ser jag
Måste säga att jag uppskattar att den gången jag lyckades hänger kvar och alla andra år som jag är helt lost är bortglömdaHelt klart!
Det är snällt av dig att spela lost så vi andra får känna oss smarta ibland! Även om vi tydligen glömmer bort detMåste säga att jag uppskattar att den gången jag lyckades hänger kvar och alla andra år som jag är helt lost är bortglömda
Alltså innan jobbpasset börjar?Jag ska jobba julafton så får se om jag öppnar innan
Big No No på att öppna innan julafton!Jag ska jobba julafton så får se om jag öppnar innan
Haha ja såklartAlltså innan jobbpasset börjar?
Jag har fått paket!Visa bifogad fil 134076
Min tomte hade tillgång till bubbelplast och tejp. Mycket tejp
Nu är paketet gömt bakom TV:n. Även jag jobbar på julafton, så antingen öppnar jag på morgonen innan jobbet eller sent på kvällen.
Ajjabajja, inte skriva när man ska posta/har postat!Ska slå in och paketera ihop allt ikväll så jag kan poosta imorgon.
Inte lyckats klura ut någon bra ledtråd ännu. Lutar åt att göra samma som förra året men det är lite tråkigt
Attans! Men ni kan vara lugna. Jag lyckas aldrig posta när jag tänktAjjabajja, inte skriva när man ska posta/har postat!