Secret Santa 2023

Har under denna hektiska vecka lyckats slå in mina paket, och hitta en låda. Om paketen blev vackra kan säkert diskuteras. Det finns nog en eller annan som har snyggare paket.

Hade velat ge något ännu mer träffsäkert i ett av paketen men lyckades inte hitta detjsom hade varit perfekt till det.
Men fick ihop nåt som jag är hyggligt nöjd med.

Frågan är ju också om hamstern hann komma med i lådan.
Och om lådan är skickad än eller ej 😀

Det har inte blivit av att skriva så mycket här för mig i år 😅. Så lätt att råka avslöja saker, hur långt man kommit även om man inte nämner ifall man skickat eller inte.

Fast är ju samtidigt lite roligt att engagera sig i tråden även innan sista skickdatum 🙃.

Känns som att man inte längre borde göra inlägg som antyder att man skickat eller inte för att inte göra gissandet för lätt (fast man kan ju luras förstås :sneaky:). Med det sagt, vilken nivå lägger ni ledtråden på? Ska man vara snäll eller inte? :D
Mina ledtrådar brukar vara för svåra har jag hört. Får se i år hur svår den är 😅.

Man ska väl ha en chans att leta sig fram till vem tomten är mha ledtråden, om man öyckas fatta den.
I övrigt får den väl vara hur klurig som helst tycker jag.
Det är ju ingen tävling i att gissa snabbast, utan en kul grej att fundera och klura.
Alla har ju olika mycket tid.

Appropå tid.
Alla i tråden, eventuellt kan det vara VÄLDIGT tyst från mig just på julafton i tråden. Det beror i så fall inte på att jag inte är tacksam eller så. Det beror snarare på hur många kylmaskiner som bestämmer sig för att ta julledigt runt om i landet.... Är de för tjuriga blir det väldigt lite rast att kolla buke 😇.

Ledtrådar brukar vara rätt bortslösade på mig. En gång kom jag på att något kunde varit en ledtråd ett halvår senare samtidigt i samband med att jag insåg att jag aldrig gissade? Jag hade tackat men sedan glömt av totalt...Hjärnan var inte med för tillfället och ingen hade petat till mig:o

Eller vad sägs om de jag antagligen glömt stoppa ner i kartongen, panikskrivit något creepy eller bara försökt teckna hamstrar:confused: Jag hade en bra tanke till ledtråd nu men då det blev omöjligt får vi se vad sjutton det blir eller om jag bara låtsas att det finns en :angel:

Jag har fått paket!:bump:
20231211_132847.webp

Min tomte hade tillgång till bubbelplast och tejp. Mycket tejp🙈😊

Nu är paketet gömt bakom TV:n. Även jag jobbar på julafton, så antingen öppnar jag på morgonen innan jobbet eller sent på kvällen.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
4 972
Senast: Nixehen
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 557
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 289
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka