Jag har för mig att jag var så klantig förra året att jag lade ut en bild på julklappar i en annan tråd och använde sen samma papper härRäknas det som en ledtråd om man använder samma papper som förra året?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har för mig att jag var så klantig förra året att jag lade ut en bild på julklappar i en annan tråd och använde sen samma papper härRäknas det som en ledtråd om man använder samma papper som förra året?
Äsch det var inte klantigt, det var omtänksamt . Då slapp tomtebarnet bränna hål i hjärnan av allt funderandeJag har för mig att jag var så klantig förra året att jag lade ut en bild på julklappar i en annan tråd och använde sen samma papper här
Har du en bit kvar eller bild på det kan du bildsöka på google, fungerar iblandHittade så himla fint papper förra året som såklart är slut. Nu minns jag inte var tusan jag köpte det!
Jag såg den också och tänkte på tråden! Är man skadad om man kan koppla nästan allt till Buketrådar? Kanske borde ta en paus ..
Känns som att man inte längre borde göra inlägg som antyder att man skickat eller inte för att inte göra gissandet för lätt (fast man kan ju luras förstås ). Med det sagt, vilken nivå lägger ni ledtråden på? Ska man vara snäll eller inte?Alltså hörrni, det är faktiskt redan massor av paket påväg - jag är stolt över er!
Ähm…..det kan variera…. Det är upp till dig själv. Vissa år har jag hoppat o lägga med ledtråd, andra har det slunkit med.Känns som att man inte längre borde göra inlägg som antyder att man skickat eller inte för att inte göra gissandet för lätt (fast man kan ju luras förstås ). Med det sagt, vilken nivå lägger ni ledtråden på? Ska man vara snäll eller inte?
Hoppat att lägga i eller helt glömt. Potatis potatisÄhm…..det kan variera…. Det är upp till dig själv. Vissa år har jag hoppat o lägga med ledtråd, andra har det slunkit med.
Jag skickade ett julkort med en takkrok på ett år, för att jag skrivit nån tråd om en takkrok. Såhär i efterhand förstår jag inte riktigt hur jag tänkte att man skulle göra den kopplingenKänns som att man inte längre borde göra inlägg som antyder att man skickat eller inte för att inte göra gissandet för lätt (fast man kan ju luras förstås ). Med det sagt, vilken nivå lägger ni ledtråden på? Ska man vara snäll eller inte?
Å andra sidan så skickade jag ett klistermärke med en skalbagge på till @Snurrfian som kopplade det till SLU och mig på en gångJag skickade ett julkort med en takkrok på ett år, för att jag skrivit nån tråd om en takkrok. Såhär i efterhand förstår jag inte riktigt hur jag tänkte att man skulle göra den kopplingen
@Snurrfian är överkvalificerad för secret santa ser jagÅ andra sidan så skickade jag ett klistermärke med en skalbagge på till @Snurrfian som kopplade det till SLU och mig på en gång