Den Àr inbyggd Har lyst med ficklampa under kylen ocksÄ. DÀr fanns bara damm och nÄgra gamla torrfoderkulorUnder mikron!
Kom pÄ att jag glömt kolla i lÄdan under ugnen, dÀr alla plÄtar Àr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den Àr inbyggd Har lyst med ficklampa under kylen ocksÄ. DÀr fanns bara damm och nÄgra gamla torrfoderkulorUnder mikron!
Ja va fan! Inte riktigt vad jag rÀknat medSÄ spÀnnande det hÀr blev dÄ @Malibu_Stacy
MÄste du ta nytt foto dÄ? Det sparas ju sÄ borde gÄ att anvÀnda det förra eftersom det inte Àr sÄ gammaltEn annan grej jag stör mig nÄgot ofantligt pÄ Àr att jag för en gÄng skull lyckades se riktigt söt ut pÄ mitt körkortsfoto, och sÄg fram emot att fÄ se söt och fin ut kommande 10 Är. Jag menar, hur ofta lyckas man ens se ut som sig sjÀlv pÄ sÄdana foton?
Nu mÄste jag akut ta ett nytt och kommer se sjukt jÀkla trött och sliten ut. Troligtvis lÀr jag se ut som nÄgon vÀldigt sliten, knarkad hippie med lÄngt stripigt hÄr och glÄmig hy nÀr jag inte ens varit utomhus nÄgra lÀngre stunder pÄ snart tre veckor (för sÄ ser jag ut pÄ mitt passfoto ).
KÀnner exakt samma sak . Tappade min plÄnbok under en ridtur typ tre dagar innan julafton. Den har tyvÀrr inte dykt upp. Jag Àr mest rÀdd för att behöva ta ett nytt foto, dÄ jag nu Àr gravid och hunnit gÄ upp en hel del av de kilona jag lyckades gÄ ned förra Äret innan jag fick senaste körkortetEn annan grej jag stör mig nÄgot ofantligt pÄ Àr att jag för en gÄng skull lyckades se riktigt söt ut pÄ mitt körkortsfoto, och sÄg fram emot att fÄ se söt och fin ut kommande 10 Är. Jag menar, hur ofta lyckas man ens se ut som sig sjÀlv pÄ sÄdana foton?
Nu mÄste jag akut ta ett nytt och kommer se sjukt jÀkla trött och sliten ut. Troligtvis lÀr jag se ut som nÄgon vÀldigt sliten, knarkad hippie med lÄngt stripigt hÄr och glÄmig hy nÀr jag inte ens varit utomhus nÄgra lÀngre stunder pÄ snart tre veckor (för sÄ ser jag ut pÄ mitt passfoto ).
Va fan liksom?!KÀnner exakt samma sak . Tappade min plÄnbok under en ridtur typ tre dagar innan julafton. Den har tyvÀrr inte dykt upp. Jag Àr mest rÀdd för att behöva ta ett nytt foto, dÄ jag nu Àr gravid och hunnit gÄ upp en hel del av de kilona jag lyckades gÄ ned förra Äret innan jag fick senaste körkortet
Jag fÄr göra det! Imorgon kvÀll efter sambons jobb Àr det dags. Hoppas jag kommer hem med paket!Om du behöver utökad liggtid pÄ paketet kan du behöva kontakta postnords kundservice och inte bara ombudet..
Det vore ju bra om jag slapp! Stod varken eller pÄ transportstyrelsens hemsida. Bara hur man bestÀllde hem nya körkortshandlingar vilket jag gjort.MÄste du ta nytt foto dÄ? Det sparas ju sÄ borde gÄ att anvÀnda det förra eftersom det inte Àr sÄ gammalt
Det vore ju bra om jag slapp! Stod varken eller pÄ transportstyrelsens hemsida. Bara hur man bestÀllde hem nya körkortshandlingar vilket jag gjort.
Men det var dĂ„ det nesligaste! Klart det Ă€r bra att de Ă€r försiktiga med posten, men kom igen! Kan JAG Ă€ndra mottagare tro?Nepp, fick absolut inte ut nĂ„got paket. MĂ„ste ringa kundtjĂ€nst (334 personer före i kön) och frĂ„ga om de pĂ„ nĂ„got sĂ€tt kan Ă€ndra mottagaren till min sambo som sedan kan hĂ€mta ut paketet, det var det ombudet trodde. Visa utgĂ„nget pass kom inte pĂ„ grĂ„ta. Ăndra liggtiden trodde ombudet var omöjligt. Hon var inte sĂ„ trevlig fast jag var det...argh!
Jag tror att man ska kunna det.Kan JAG Àndra mottagare tro?
Jag tror att man ska kunna det.
(Med reservation för att det ev. strular till det att du inte lÀmnade in paketet direkt hos Postnord. Kanske de krÀver att du gör det hos posten i UK som ska förmedla det till dem? )
Jag vet inte om det gÄr, eftersom det skickades utomlands. Jag har mailat PostNord och skrivit till dom via Facebook. Sitter i telefonkö men de stÀnger kundservice nu kl 19 sÄ fÄr fortsÀtta ringa en annan dag Tid för att förnya passet Àr bokat men fanns inte tid förrÀn 15/1, och nya körkortshandlingar Àr pÄ vÀg.Men det var dÄ det nesligaste! Klart det Àr bra att de Àr försiktiga med posten, men kom igen! Kan JAG Àndra mottagare tro?
Jag vet inte om det gÄr, eftersom det skickades utomlands. Jag har mailat PostNord och skrivit till dom via Facebook. Sitter i telefonkö men de stÀnger kundservice nu kl 19 sÄ fÄr fortsÀtta ringa en annan dag Tid för att förnya passet Àr bokat men fanns inte tid förrÀn 15/1, och nya körkortshandlingar Àr pÄ vÀg.
Jag kommer aldrig lÄta mitt pass gÄ ut igen efter detta
De har sjukt lÄnga köer Àven pÄ mail, de har jobbat en hel del pÄ helger inför jul ocksÄ.. Och datasystem strul ett tag ovanpÄ det.. Vet inte hur kön ser ut precis nu iofs.Jag har skickat mail till PN sÄ fÄr vi se om de Äterkommer. Sist tog det ganska exakt en vecka innan jag fick svar men man fÄr leva pÄ hoppet!
Nej DET förstÄr jag inte heller, ombudet fattade inte heller det men den mÄste ha med att det Àr ett importpaket att göra. Tack för att du tar dig tid och försöker nÀr jag varit slarvig och tappat bort mitt körkort (i mitt eget hem )Man vet aldrig det kanske till och med Àr enklare. Royal mail Àr ju stjÀrnor att ha och göra med, de kanske kan prata förstÄnd med PN!
Men alltsÄ vilket meck, jag begriper inte varför det inte gÄr med BankID.