Det är väl ändå halva nöjet...?@Cattis_E: Ser ut som ett paket min morfar hade kunnat slå in. Han gillade att använda mycket tejp för att frustrera barnbarnen och ja, min morfar var väldigt snäll men hade ett lite udda sinne för humor ibland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl ändå halva nöjet...?@Cattis_E: Ser ut som ett paket min morfar hade kunnat slå in. Han gillade att använda mycket tejp för att frustrera barnbarnen och ja, min morfar var väldigt snäll men hade ett lite udda sinne för humor ibland
Min kollega L gav mig en julklapp helt inslagen i Jetpak-tejp en jul...@Cattis_E: Ser ut som ett paket min morfar hade kunnat slå in. Han gillade att använda mycket tejp för att frustrera barnbarnen och ja, min morfar var väldigt snäll men hade ett lite udda sinne för humor ibland
@Lilla-S Är inte detta i i dina trakter?Har vi någon i leken som bor i krokarna kring Kungsör? Pm:a mig isåfall!
Det behövs en nödutryckning med julklapp!
Nope ligger inte Kungsör vid typ Eskilstuna?@Lilla-S Är inte detta i i dina trakter?
Örebro - E-tuna, same sameNope ligger inte Kungsör vid typ Eskilstuna?
Det sa jag inte att det inte var. Försökte mest vara rolig...Det är väl ändå halva nöjet...?
Du är inte helt fel ute.. Ligger mellan E-tuna och Arboga. Men det är en bit från Örebro ja.Örebro - E-tuna, same same
Haha.Min kollega L gav mig en julklapp helt inslagen i Jetpak-tejp en jul...
Men vilka söta katter!Och nu ligger de i tryggt förvar och vaktas av mina blodtörstiga monster under granen .Visa bifogad fil 22892
Men vilka söta katter!
Får vi bilder på när de vaktar paketen varje dag nu?
Och när de är med och öppnar sen?
Åh, du och jag dåInget paket för mig tyvärr
Åh, du och jag då
Hoppas det bara är postnord som segar eller något..Inget paket för mig tyvärr
Hoppas det bara är postnord som segar eller något..
Men då borde väl Big Santa ha kollinr iofs.
Usch vad dålig stil Jag fick hoppa av förra året, men meddelade det omgående till @Nixehen , men att bara skita i detta som ska vara glädjefullt, nä, fy!Inget kollinummer.
Vad fult gjort att anmäla sig och sedan inte genomföra det. Hoppas verkligen att tomten har en väldigt bra ursäkt.Inget kollinummer.
Usch vad dålig stil Jag fick hoppa av förra året, men meddelade det omgående till @Nixehen , men att bara skita i detta som ska vara glädjefullt, nä, fy!