Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
..och lite bilder! Först ett stort ett med rim som jag fick öppna och sen ett helt gäng som får vänta tills imorgon. Alltså! Detta är så kul ! Visa bifogad fil 22944
Vi var väl 31 på listan vill jag minnas.Vilka är det som inte har fått nu? @athena_arabians Har fått reservtomte, hur gick det för @cambodia ? Är det någon annan som inte har fått paket än?
En hemlig tomte har nyss varit hemma hos mig Jag är borta på besök hos släktingar men åker snart hem och är så nyfiken! Och jätteglad och tacksamVilka är det som inte har fått nu? @athena_arabians Har fått reservtomte, hur gick det för @cambodia ? Är det någon annan som inte har fått paket än?
Jag vill ge en STOR ELOGE till @Blyger som inte ens är med i leken men ändå hörde av sig erbjöd sig att tomta för cambodia! Så fantastiskt fint gjort av dig! love:love:En hemlig tomte har nyss varit hemma hos mig Jag är borta på besök hos släktingar men åker snart hem och är så nyfiken! Och jätteglad och tacksam
Så fint gjort!Jag vill ge en STOR ELOGE till @Blyger som inte ens är med i leken men ändå hörde av sig erbjöd sig att tomta för cambodia! Så fantastiskt fint gjort av dig! love:love:
@athena_arabians din tomte outar jag inte för hen är med leken och du får sådeles gissa efter jul som alla andra!
heartNu rodnad jag
@cambodia vi nämner väl inte att jag lämnade paketet hos grannen först?
(Och snälla snälla säg att det fanns en påse där när du kom hem )
Vilken granne?Nu rodnad jag
@cambodia vi nämner väl inte att jag lämnade paketet hos grannen först?
(Och snälla snälla säg att det fanns en påse där när du kom hem )
heart
Du är bäst! Jag hoppas att du är med i leken nästa år så att du kan få den finaste julklappen!
God julUppdaterar listan lite:
1. hemlig
2. Madalitso
3. Masse
4. Marty
5. Sonic76
6. gul_zebra
7. Snurrfian
8. Wingates
9. Barbabelle
10. Jeps
11. Blacksmithfarm
12. Fraggel_tess
13. Youmeoh
14. Mirre
15. WS6
16. Roxer
17. Ninnurur
18. Cattis_e
19. Sweep
20. prallan
21. Nixehen
22. Bobberiboo
23. Lilla-S
24. Leoni
25. Ceta
26. Fryckan
27. Fraggelzebra
28. Bumpo - ligger på utlämningen
29. cewe - ligger på utlämningen
Och slutligen:
30. Athena_Arabians - expresstomtebud
31. cambodia - expresstomtebud
Och med det anser jag min stor-tomteroll som avslutad för i år!
God Jul på er!
(Och glöm inte att hänga aktivt i tråden även sedan, så alla får gissa! )
Tack så hemskt mycket! )God jul
Du gör det grymt bra varje år