Annars ser jag huvudnöjet som att klura ut och köpa present.
Det ÄR det som är det absolut roligaste!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars ser jag huvudnöjet som att klura ut och köpa present.
Jag är typ blind, att jag missat SS i årSista anmälningsdagen närmar sig - söndag 29/11 kl 19.00 stänger anmälan - så komsi komsi alla leksugna tomtar!
Undrar, fick en skriva någon liten ledtråd/hälsning till sitt "offer".....hittade inget bättre ord för offer :-(
Jag är typ blind, att jag missat SS i årNåja, tur det kommer en jul nästa år också!
![]()
En fråga: Det här är min första SS, så jag funderar lite över hur man gör när man gissar? Skriver man ut det här sedan, och så bekräftar/dementerar användaren man tror att man fått paket från?![]()
Får jag Ladda i ett paket så kommer jag att gissa på dig!En fråga: Det här är min första SS, så jag funderar lite över hur man gör när man gissar? Skriver man ut det här sedan, och så bekräftar/dementerar användaren man tror att man fått paket från?![]()
Får jag Ladda i ett paket så kommer jag att gissa på dig!Men jag skulle bli väldigt glad!
![]()
![]()
Jag är typ blind, att jag missat SS i årNåja, tur det kommer en jul nästa år också!
![]()
Har handlat klart men inte listat ut hur jag ska skicka det... (I vad för förpackning alltså) blir att trixa lite tror jag![]()