Nixehen
Trådstartare
Nu är det dags att dra igång årets upplaga av Secret Santa! 
Jag vet att ni vid det här laget know the drill, men vi kör ett gäng regler för att friska upp minnet på er vana tomtar - och inte minst för att alla nya tomtar ska veta vad som gäller.
Regler:
Nixehen är Big Santa

Komsi komsi nu alla tomtar och nissar och leksugna bukare!
Jag vet att ni vid det här laget know the drill, men vi kör ett gäng regler för att friska upp minnet på er vana tomtar - och inte minst för att alla nya tomtar ska veta vad som gäller.

Regler:
Nixehen är Big Santa
- Ni skickar er anmälan till mig i ett PM - när er anmälan är godkänd lägger jag till er på listan, gör det inte själva, det orsakar kaos i mina papper.
- Anmälan ska innehålla följande:
1. Namn & Adress & Bukenick
2. Emailadress + Mobilnummer (Detta är för posten)
3. Fem ledtrådar om dig själv (Ex. Lakritsälskare, samlar på dinosaurier, Shabbychic, Bokmal, har en tam giraff i trädgården som heter Ralf och älskar pepparmint.)
4. Ev, allergier och liknande.
5. Om du kan tänka dig att skicka utomlands. - Alla paket ska skickas spårbart med Posten. (När ditt paket skickats skall du skicka dess kollinummer till mig i ett pm.)
- Gåvans minsta värde ska vara 100kr (+ frakt.) Någon övre gräns finns inte, men tänk på att det här ska vara en kul grej och en lek, inte en tävling i mest exklusiva gåva.
- Sista Anmälningsdatum är 29 November.
- Sista Skickdatum är 13 December
Komsi komsi nu alla tomtar och nissar och leksugna bukare!