Jag försökte hämta ut paketet men blev nekad pga att min mor också stod som mottagare så jag får försöka hämta ut det i helgen istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HAde visst skrivit fel gatunummer trots att jag dubbelkollat och det var en vikarie på posten här så ja.... vi får la se...
Vi fick julkort igår, adresserat till ett efternamn som inte bor här längre, utan by och nummer på brevlådan och med fel postnummer. Jag är imponerad.
Jag fick en Islandströja skickad från Island, där de skrivit förnamn+mellannamn, Rosendal Sverige. Fortfarande imponerad att det kom fram! Inte direkt ovanligt gårdsnamn heller ju...Lite OT kanske, men min pappa har fått ett brev med adressen; "Lars ****, någonstans i Sverige". Ibland är dom bra dom där på posten
Lite OT kanske, men min pappa har fått ett brev med adressen; "Lars ****, någonstans i Sverige". Ibland är dom bra dom där på posten
Samma här, påminnelsen kom först Har vi överbelastat posten???Jag fick just en påminnelse om att jag måste hämta paket, men jag har inte fått vare sig mail eller avi tidigare (förutom mail att det är skickat).
Tror Posten har lite mycket nu!