Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

När får man börja gissa sin tomte? :D Är osäker på om min tomte använt Big Santas eller sin egen adress, om det förstnämnda så har jag ännu inga ledtrådar... Eller jo, det låg två saker lösa i postpaketet utan inslagning, det kan ju kanske vara en ledtråd.

Jag hoppas också jättemycket på att min saknade del kommer den här veckan så att mitt offer får det i samband med julen åtminstone.

Jo, jag saknade ju en del också men hoppas den kommer snart. De andra är jag rätt nöjd med.

Jag är ganska säker vilket som är Secret Santa paketet nu. Kollade från vilken ort också - känns som en buke-människa. Tycker jag allt.
Ett är identifierat som tradera item.

Jag har fortfarande inte fått nån avisering. Åker till utlämningsstället och ser om jag får ut det ändå imorrn.

Har fått rapport "hemifrån" att min avi nu ligger tryggt hemma på köksbordet. Flyger dock hem i morgon kväll så jag får se när jag hämtar ut det :)

Whoop whoop avi från schenker. Tyvärr knasbutik som är lite svår att besöka. Så blir nog inte förrens till helgen jag hämtar ut.

Vi har fått paket:
1. athena_arabians
2. LittleJohn
3. hemlig
4.Chio
5. snow
6. gul_zebra
7. Pulkaskurk
8. EmmaW

Vi har fått paket:
1. athena_arabians
2. LittleJohn
3. hemlig
4.Chio
5. snow
6. gul_zebra
7. Pulkaskurk
8. EmmaW
9. Wingates

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 504
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 123
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 528
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 617
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar