Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*

Nu har jag lyckats återuppliva min gamla Photobucket-sida så det blir både paket-och innehållsbilder på en gång.

Mina paket kunde bli Musse Pigg!
3de9e32b89852c94308d209242b1e90d.jpg

Och i fanns detta.
7e999803f3c33148a45c04a74689df2d.jpg

Tack snälla tomten som jag tror är Sofia77!

*kl*

Mina julklappar var helt fantastiska! :love::love: Fick ett spel som heter "Black stories" där man ska luska ut helt bizarra mordgåtor. Sambon och jag gav oss på en och vi satt länge och klurade utan några som helst resultat. Andra klappen innehöll en bok om Zodiac - mördaren, så nu jäklar ska här läsas!

Emro, är du min tomte? :)

*kl*

Åååååååh! Va glad jag blev när jag öppnade paketen från Secret Santa! <3 <3 <3 :love:

Lilla Bailey fick en reflexväst! Och jag fick en gym/pilatesboll!! Så jäkla perfekt med bollen!
Jag gillar ju att träna hemma och har problem med ryggen och hållningen mm så den bollen kommer att användas flitigt!
Ska t.o.m. sitta på den nu när jag ska äta julfrukost!

Så STORT tack till min hemliga tomte! <3

Åh jag har med öppnat mitt paket!
En deckare av Jo Nesbo, härlig Lindt choklad samt Juleskum, nu har jag både gott att äta och en bra bok jag kan läsa när jag nattar sonen!

Tack min hemliga tomte!!!

Har dock ingen aning vem du kan vara, ska klura lite...,

hm.. vill försöka luska ut vem min tomte är, är det du pajaztar? :)

Ska nämna att jag har öppnat mitt paket, bilder kommer väl senare. hunden Zita kände lång väg att det var nått gott och gott var det till oss också i ett av våra paket! Jag bara kakor!? Sambon bara: det är väl godis!!
Jaja, jag är inte så duktig på att gissa vad det är, är inte så godis eller kakfreak men det är sambon, så han blev väldigt nöjd :D

Så fick jag en duschgelé, ser mycket lovande ut och guuuuuud va rolig beskrivning HAHAHAHAAH XD
bild på det kommer självklart ^^
tack tomte :D

bild_47_52b94a75ddf2b3723f6ca053.jpg

Söta ljus i form av pepparkaksgubbar, smart handduk så jag har receptet på lussebullar redo nästa år och te som luktar så gott att jag vill äta upp det! :)
Tusen tack min hemliga tomte, tyvärr har jag ingen aning om vem du är...

Jag fick en söt burk med hemmagjort (?) godis som ser jättegott ut, godis till hunden och två fina armband som matchar ett halsband jag fick för flera år sedan av en annan SS! Tack tomten! :):love:

KL
Åhh vilken bra julklapp :D kan bara konstatera att min secret santa känner mig väl :D Tack så hemskt mycket :love:
secret-santa.jpg

*kl*

Åh, vilken braig julklapp!

Den innehöll nagellack. Vilket jag nästan aldrig går utan, känns oerhört naket omålat

och en prenumeration på en tidning, vet inte riktigt vilken så det blir en överaskning till :D

Älskar att stanna kvar i sängen en lördagmorgon med en tidning så jag blev jätteglad för detta!

Tack snälla Secret Santa!!

*KL*

Nu har jag öppnat min klapp! :D Tack snälla tomten! :love: har egentligen inga fler ledtrådar alls så jag fortsätter att gissa på Barbabelle.

Här är iallafall en bild på mina fina klappar.

PC220292.jpg
[/URL][/IMG]

Tack Tomten! :)

Jag fick ett fint te och en jättefin tekopp :love:
Tyvärr var den fina tekoppen trasig när jag öppnade den :(

Jag har ingen aning om vem min tomte är så ledtrådar uppskattas, även ledtrådar om vart jag kan köpa en ny sån där fin mugg skulle jag vilja ha :)

KL

Tack Tomte athena_arabians gissar jag? :)

Helt fantastiska paket! Bild kommer :)

• 2 böcker, Peter Englunds Stridens skönhet och sorg samt Lemmy Kilmisters White line fever
  • Necessär med ett gäng olika typ SPA-produkter
  • Gäng olika chokladbitar
  • Blingig ficklampa
Och ett brev med hur SS har tänkt :love:

Tusen Tack!!

Jag fick en tidning och ett par goa vantar. Hur kunde min tomte veta att jag alltid förlägger vantar och alltid fryser om händerna?
God Jul allesammans :)

Nu har jag öppnat mitt också!

Fick en fin keramiklampa i form av ett hjärta, men det bästa (BÄÄSTAA!!!) var kattleksaken som gammelkatten snodde direkt och fortfarande leker med som en tok :D

Men behöver nog en ledtråd från min tomte... drar en chansning på Big Santa eftersom jag fick mitt paket först :p

image_zps9764f9d9.jpg

Tack snälla hemliga tomte! Jag som alltid fryser blev väldigt glad när jag såg att mitt paket innehöll handledsvärmare och halskrage (heter det så?) av äkta lammull! Och sen självklart en liten julprydnadssak till mig som älskar julen :love: Tack till alla som varit med och speciellt tack till Big Santa :D

Jag tror att min tomte är marti130!

0

Jag fick te, choklad och ett hänge/mobilsmycke i form av en katt med mitt namn på.

Har inte en susning om vem min tomte är.

*kl*

Tack snälla Tomten!

Jag fick tre sorters choklad (sorter som jag gillar tokmycket!), två par magiska vantar (också asbra, eftersom jag precis slängt mitt sista par), gourmetmat till katten och hundgodis till Svansson. Vi är väldigt tacksamma alla tre, men kanske mest av allt Svansson som ÄLSKADE sitt godis och dessutom har tiden efter paketöppningen åt att bära runt på mina nya vantar :D

image+%25283%2529.jpeg

Jag gissar på att min tomte är Tigerflicka!

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
41 42 43
Svar
846
· Visningar
26 057
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 040
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka