Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mina julklappar var helt fantastiska! Fick ett spel som heter "Black stories" där man ska luska ut helt bizarra mordgåtor. Sambon och jag gav oss på en och vi satt länge och klurade utan några som helst resultat. Andra klappen innehöll en bok om Zodiac - mördaren, så nu jäklar ska här läsas!
Åååååååh! Va glad jag blev när jag öppnade paketen från Secret Santa!
Lilla Bailey fick en reflexväst! Och jag fick en gym/pilatesboll!! Så jäkla perfekt med bollen!
Jag gillar ju att träna hemma och har problem med ryggen och hållningen mm så den bollen kommer att användas flitigt!
Ska t.o.m. sitta på den nu när jag ska äta julfrukost!
Åh jag har med öppnat mitt paket!
En deckare av Jo Nesbo, härlig Lindt choklad samt Juleskum, nu har jag både gott att äta och en bra bok jag kan läsa när jag nattar sonen!
Tack min hemliga tomte!!!
Har dock ingen aning vem du kan vara, ska klura lite...,
Ska nämna att jag har öppnat mitt paket, bilder kommer väl senare. hunden Zita kände lång väg att det var nått gott och gott var det till oss också i ett av våra paket! Jag bara kakor!? Sambon bara: det är väl godis!!
Jaja, jag är inte så duktig på att gissa vad det är, är inte så godis eller kakfreak men det är sambon, så han blev väldigt nöjd
Så fick jag en duschgelé, ser mycket lovande ut och guuuuuud va rolig beskrivning HAHAHAHAAH XD
bild på det kommer självklart ^^
tack tomte
Söta ljus i form av pepparkaksgubbar, smart handduk så jag har receptet på lussebullar redo nästa år och te som luktar så gott att jag vill äta upp det!
Tusen tack min hemliga tomte, tyvärr har jag ingen aning om vem du är...
Jag fick en söt burk med hemmagjort (?) godis som ser jättegott ut, godis till hunden och två fina armband som matchar ett halsband jag fick för flera år sedan av en annan SS! Tack tomten!
Jag fick en tidning och ett par goa vantar. Hur kunde min tomte veta att jag alltid förlägger vantar och alltid fryser om händerna?
God Jul allesammans
Fick en fin keramiklampa i form av ett hjärta, men det bästa (BÄÄSTAA!!!) var kattleksaken som gammelkatten snodde direkt och fortfarande leker med som en tok
Men behöver nog en ledtråd från min tomte... drar en chansning på Big Santa eftersom jag fick mitt paket först
Tack snälla hemliga tomte! Jag som alltid fryser blev väldigt glad när jag såg att mitt paket innehöll handledsvärmare och halskrage (heter det så?) av äkta lammull! Och sen självklart en liten julprydnadssak till mig som älskar julen Tack till alla som varit med och speciellt tack till Big Santa
Jag fick tre sorters choklad (sorter som jag gillar tokmycket!), två par magiska vantar (också asbra, eftersom jag precis slängt mitt sista par), gourmetmat till katten och hundgodis till Svansson. Vi är väldigt tacksamma alla tre, men kanske mest av allt Svansson som ÄLSKADE sitt godis och dessutom har tiden efter paketöppningen åt att bära runt på mina nya vantar
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.