@Silver Girl är du min hare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Jag är redan avslöjad.@Silver Girl är du min hare?
Rätta mig om jag har fel, men tror att det är @AbCdE, @Blacksmithfarm och @Wingates kvarAlltså den här listan på vilka som är kvar? Och jag ber redan nu om ursäkt att jag har glömt vem som har skickat till mig, jag kommer ju inte ens ihåg vilka jag har skickat till.![]()
StämmerOm ovanstående är fel, är det någon som har tid att sätta ihop en lista på vilka kaniner som är kvar att gissa på? Så vi som fortfarande är förvirrade får det lite lättare?.
@AbCdE Missade att tagga dig på min gissning ovan.
Jaa jag är kvar
Japp, jag är kvar
Det är jag!!Kan @Wingates vara min hare tro?
Jag är din hare, ja@Wingates skickade jag till i julas, men om hon har skickat till mig? Men @Blacksmithfarm tror jag har skickat till mig tidigare så det blir min gissning först!
![]()
Tack! Ska strax upp i soffan och mumsa i mig godisStämmer![]()
Tack snälla för de goda presenterna!Det är jag!!
Vi har spelat AoE2 tillsammans, därav wololo - men det var kanske för vagt![]()
Jag är din hare, ja![]()
Jag bor i Värmland men kommer från norra Storstockholm så jag var på väg dit för påskfirande. Ville inte posta paketet med flaskan. Jag vinkade till dig, tror jag det var iafTack! Ska strax upp i soffan och mumsa i mig godis![]()
Japp. Det var jag och maken.Jag bor i Värmland men kommer från norra Storstockholm så jag var på väg dit för påskfirande. Ville inte posta paketet med flaskan. Jag vinkade till dig, tror jag det var iafPersonerna skulle ta in två fjordingar
![]()
Nej, det missade jag, men jag såg att de var lite på tårna när jag körde förbiJapp. Det var jag och maken.
Blev lite kaos när den normalt mycket väluppfostrade gamlingen som stod i sjukhage slet sig från maken, vet inte om du såg kaoset i backspegeln.
Tur att de är fjordingar, de stannar och käkar ganska kvickt i alla fall.
Normalt sett så är mina hästar väldigt skötsamma.
Men nu vet du var min brevlåda bor.
Duuu, det där superfina citronpappret, var hittar man det?!![]()