Man behöver väl inte följa någon ledtråd alls? Bara man inte skickar allergiframkallande saker till en allergiker.om man vill vara med; måste gåvan innehålla en sak/flera saker som täcker ALLA ledtrådar, eller räcker det om man fyller några?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man behöver väl inte följa någon ledtråd alls? Bara man inte skickar allergiframkallande saker till en allergiker.om man vill vara med; måste gåvan innehålla en sak/flera saker som täcker ALLA ledtrådar, eller räcker det om man fyller några?
om man vill vara med; måste gåvan innehålla en sak/flera saker som täcker ALLA ledtrådar, eller räcker det om man fyller några?
Nej det behöver inte täcka alla ledtrådar, ibland kanske man hittar något som passar perfekt men sin inte har med ledtrådarna alls att göra, ibland hittar man en sak som passar till ledtrådarna osv. Jag brukar försöka göra som @athena_arabians och försöker åtminstone symbolisera de flesta av ledtrådarna på något sätt.om man vill vara med; måste gåvan innehålla en sak/flera saker som täcker ALLA ledtrådar, eller räcker det om man fyller några?
om man vill vara med; måste gåvan innehålla en sak/flera saker som täcker ALLA ledtrådar, eller räcker det om man fyller några?
Vi behöver bli fler tycker jag.
Jättemärkligt, kan det vara för att det känns som om det är jättelänge till påsken eftersom vädret leker hoppjerka... Jag vill ha påskgodis nu Och vår!Lite skralt intresse i år?
Du har hund, du tränar, du cyklar till jobbet i bra väderKan någon komma på ledtrådar åt mig så vore jag tacksam!
Jag cyklar i dåligt väder också så länge det inte är snö på backen!Du har hund, du tränar, du cyklar till jobbet i bra väder
Jag cyklar i dåligt väder också så länge det inte är snö på backen!
Tack för ledtrådarna, då behöver jag bara komma på två!
Haha det kan vara så att det stämmerDu gillar rosa
Edit: Har jag för mig iaf...