Se filmklipp med windows media player?

Krockodil

Trådstartare
Kan man på nått sätt ställa in internet så att den spelar upp alla videoklipp som man klickar på med Windows Media Player och inte VLC som den gör nu. Jag vill inte ta bort VLC från datorn då jag endast kan se nedladdade filmer i det programmet men jag vill inte ha den som uppspelning på internet.

Hjälp?? :crazy:

Sv: Se filmklipp med windows media player?

Kan man på nått sätt ställa in internet så att den spelar upp alla videoklipp som man klickar på med Windows Media Player och inte VLC som den gör nu. Jag vill inte ta bort VLC från datorn då jag endast kan se nedladdade filmer i det programmet men jag vill inte ha den som uppspelning på internet.

Hjälp?? :crazy:
Start>Inställningar>Kontrollpanelen>Lägg till och ta bort program>Ange programåtkomst och standardprogram>Välj en standardmediespelare>markera Windows Media Player

(Om du har XP. Med Vista... beats me. *s*)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 196
Senast: Yrsel
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 197
Senast: lundsbo
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 788
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 537
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar