Scooby Doo ras?

Torktumlare

Trådstartare
lite meningslöst undrande men det är nog fler som vet på hund :D Satt och kolla på Scooby doo med min lillebror så frågar han vilken ras det var, jag har ingen aning. Någon form av jakthundsblandras? Eller finns det någon ras som är lik scooby doo? Kan det vara en grandis?

images

Senast ändrad:
Sv: Scooby Doo ras?

Wikipedia säger: "Scooby-Doo, the famous Hanna-Barbera character, was based on a Great Dane by animation designer Iwao Takamoto. Takamoto based his illustrations on sketches given to him by a Hanna-Barbera employee who bred this dog. Scooby closely resembles a Great Dane, although his tail is longer than the breed's, bearing closer resemblance to a cat's tail-"

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 444
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
966
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 976
Senast: ildiko
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
36
· Visningar
712
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka