C
caroline_h
Har blivit rekommenderad av min ostiopat (som även är hästostiopat) att köpa produkter från denna serie för att hästen ska börja bli bra i magen (se även mitt tidigare inlägg "Hjälp...foderutslag"). Han är återförsäljare av dessa produkter och jag litar på honom när det gäller mig och min egen kropp :smirk: men nu vill jag bara höra ifall det är någon som har erfarenhet av dessa produkter. Jag köpte en av produkterna som skulle vara den optimala lösningen på pollens magproblem (kommer dock inte ihåg vad det hette...ska kolla upp det till imorgon ifall det är någon som är intresserad). Den produkt som jag köpte skulle vara bra vid foderbyte och ifall hästen var dålig i magen, vilket enligt produktens beskrivning passar jättebra för pollen eftersom hon har fått foderutslag som har kraftigt förvärrats i och med ett foderbyte och hon har även varit dålig i magen sen hö-bytet (dock har magen blivit bättre de senaste dagarna). Men men idag var första doseringsdag så vi får väl se om det blir bättre.
Om ni har egna erfarenheter, dela gärna med er till mig! Bra som dåliga erfarenheter såklart .
Hälsningar, Carro
Om ni har egna erfarenheter, dela gärna med er till mig! Bra som dåliga erfarenheter såklart .
Hälsningar, Carro