Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jepp!Supersugen på att köpa PS schabrak, men har en 16,5" sadel och cob är slutsålt i alla färger jag tyckt varit fina.. tror ni storlek full blir alldeles för stort?
ES är mer normalstoraJepp!
Köpte av misstag full till min lus, hon är 160 men kort, har 17 tum sadel. Tyckte det såg ut som ett tält. Bytte till cob och dom passade mycket bättre. Aldrig varit med om så stora schabrak innan, har full på alla mina andra från Eskadron etc utan problem.
Någon som vet hur ES schabrak är jämfört med PS?
Tack för svaret! Då får jag leva utan helt enkelt..Jepp!
Köpte av misstag full till min lus, hon är 160 men kort, har 17 tum sadel. Tyckte det såg ut som ett tält. Bytte till cob och dom passade mycket bättre. Aldrig varit med om så stora schabrak innan, har full på alla mina andra från Eskadron etc utan problem.
Jag kan tänka mig att ps i full kan passa beroende på hur stor hästen är. Har du padd under sadeln gör det också att större schabrak funkarTack för svaret! Då får jag leva utan helt enkelt..
Jag har full på mitt (dressyr) schabrak från Equestrian Stockholm och tycker det passar
Det beror på vilket år det är ifrån. Dom som är nya för detta året i dressyrfull är enorma. Och då finns dom inte ens i cob tror jagSupersugen på att köpa PS schabrak, men har en 16,5" sadel och cob är slutsålt i alla färger jag tyckt varit fina.. tror ni storlek full blir alldeles för stort?
Jag kan tänka mig att ps i full kan passa beroende på hur stor hästen är. Har du padd under sadeln gör det också att större schabrak funkar
Jag har en rätt nätt och kort 17 tumssadel och har både cob och full i ps. Hästen är dock ganska stor
Vill ha hoppmodell. Hästen är väldigt smäcker men rätt bred bröstkorg.Det beror på vilket år det är ifrån. Dom som är nya för detta året i dressyrfull är enorma. Och då finns dom inte ens i cob tror jag
Hoppmodellerna är normala så vitt jag vet.
Hoppmodellerna tycker inte jag är särskilt stora!Vill ha hoppmodell. Hästen är väldigt smäcker men rätt bred bröstkorg.
Hopp funkar nog bra då. Är bara dressyr som är stortVill ha hoppmodell. Hästen är väldigt smäcker men rätt bred bröstkorg.
Man får nog helt enkelt testa själv. Tror folk har rätt olika syn på vad som ser enormt ut eller inteAlltså vilken djungel
Jag har PS full på mina 16,5 sadlar. Tycker inte de är speciellt stora. Hopp dåSupersugen på att köpa PS schabrak, men har en 16,5" sadel och cob är slutsålt i alla färger jag tyckt varit fina.. tror ni storlek full blir alldeles för stort?
Holy shit Jag har ett schabrak som passar sadeln och funderar på om jag borde ha ett till att byta med eller inteHär har vi en med schabrak och lindor till en hel affär
https://vm.tiktok.com/ZMNVSvFkN/?k=1
Jag kan klara mig på tre stycken, orkar inte tvätta varje dag på sommareHoly shit Jag har ett schabrak som passar sadeln och funderar på om jag borde ha ett till att byta med eller inte