Jag lär nog köpa på mig ett par till så småningom när jag kommer över några jag gillar till ett rimligt pris.Jag kan klara mig på tre stycken, orkar inte tvätta varje dag på sommare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lär nog köpa på mig ett par till så småningom när jag kommer över några jag gillar till ett rimligt pris.Jag kan klara mig på tre stycken, orkar inte tvätta varje dag på sommare
Skulle du känna att det verkligen inte funkar så kan du skicka den till mejJag köpte denna glitterdröm "begagnat" för 300 kr inkl. frakt. Jag är så nöjd, tycker det är jättefint! Ska prova det idag och hoppas det ligger bra! Har inte ridit med Eskadron-schabrak tidigare, men vill minnas att folk i denna tråden varit nöjda. Visa bifogad fil 96577
Haha, jag ska ha dig i åtanke! men måste nog utvärdera lite till...Skulle du känna att det verkligen inte funkar så kan du skicka den till mej
Eskadron er mitt favoritt merkeJag köpte denna glitterdröm "begagnat" för 300 kr inkl. frakt. Jag är så nöjd, tycker det är jättefint! Ska prova det idag och hoppas det ligger bra! Har inte ridit med Eskadron-schabrak tidigare, men vill minnas att folk i denna tråden varit nöjda. Visa bifogad fil 96577
Säg bara till om du vill ha min adress eller förresten, jag kan hämta denHaha, jag ska ha dig i åtanke! men måste nog utvärdera lite till...
I dag fikk jeg hentet Equito sjabraken min på posten. Bestiller fra Hypostore i Nederland for der får jeg billigere frakt og ingen toll.Visa bifogad fil 96678
Så fine!! Jeg solgte min Mulberry Loire i våres... angrer pittelitt.
Es orange brick. Finns inte att köpa på Es längre men brukar finnas lite då och då att få tag på begagnatTips på snyggt orange schabrak?
Eskadrons senaste kollektion har ett gäng snygga schabrak i orange.Tips på snyggt orange schabrak?
Schockemöhle och Escadron har att köpa nu. ES och Trinity har haft orangea om man ids leta begagnat.Tips på snyggt orange schabrak?
Vilket schabrak ligger bäst, tycker ni, som är insatta?
Nu har jag ledsnat på ps och Equestrian Stockholm och tänker nog sälja av några.
Lemieux röstar jag för!Vilket schabrak ligger bäst, tycker ni, som är insatta?
Nu har jag ledsnat på ps och Equestrian Stockholm och tänker nog sälja av några.
Equitos dressyrschabrak är jättebra, men sen har de ”allround” istället för hopp. Vem har ens allroundsadel nuförtiden?Lemieux, Eskadron och equito