Ja den er sååå fin. Men jeg må selge noen sjabrak... for jeg har 67 stkDen färgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den er sååå fin. Men jeg må selge noen sjabrak... for jeg har 67 stkDen färgen
Takk! Ja den er kjempefin, men jeg må selge noen... har alt for mange sjabrakerVad läckert
Och jag har ledsnat. Samtidigt är det svårt att sälja, för man tycker ju också om dem. (annars hade man ju inte köpt dem)Jag älskar PS vad har du för färger?
Jag sålde nyligen två begagnade ps i fint skick och det var jättesvårt att få dem sålda. Tog evigheter och fick sänka priset mer än jag hade trott. Men gissar att vissa färger är mer eftertraktade än andra, jag sålde ett svart och ett marint.Och jag har ledsnat. Samtidigt är det svårt att sälja, för man tycker ju också om dem. (annars hade man ju inte köpt dem)
Jag tror jag skall ta ett röj i sadelkammaren och sälja av i alla fall hälften.
Allmän fråga är vad de säljs för idag? Vad är folk beredda att betala?
Någon som nyligen köpt begagnat i fint skick?
Endel får du nog nästan ge bort, alltså typ 300kr även om de är nästan nya. Lite äldre, fina monogram kan du kanske få lite mer betalt för.Och jag har ledsnat. Samtidigt är det svårt att sälja, för man tycker ju också om dem. (annars hade man ju inte köpt dem)
Jag tror jag skall ta ett röj i sadelkammaren och sälja av i alla fall hälften.
Allmän fråga är vad de säljs för idag? Vad är folk beredda att betala?
Någon som nyligen köpt begagnat i fint skick?
Mitt föl född -22 är nog mer eller mindre betalt med pengar jag sålt ps schabrak förJa marknaden för PS har verkligen sjunkit...
Kommer ihåg när min stallkompis sålde ett knallrött PS för över 5000 kr till nån dåre i Nederländerna, nu får man istället typ rea ut dem 300 kr/styck om man vill få sålt dem.
@Ketrawzc Har för tillfället endast 3 st då jag sålde av/gav bort massor när förra hästen råkade ut för olyckan och jag tänkte att jag inte skulle ha fler hästar. Det är ett äldre vinrött, samt två språjllans nya Signature i färgerna Purple grape och Hortensia. De är alla i full.
Det där var ju fantastiskt fint! Var hittar jag det där märket? Försökte googla men hittade inte.Og denne ponni hopp schabraken fra Horss (passer til 16.5 sal eller mindre)
Visa bifogad fil 112314
Det er et polsk merke om det hjelper?Det där var ju fantastiskt fint! Var hittar jag det där märket? Försökte googla men hittade inte.
Haha nej tyvärr, har stl full . Tack, då ska jag kika på facebook.Det er et polsk merke om det hjelper?
Jeg vet jeg fant hjemmesiden deres, de er også på facebook.
Og du kan jo kjøpe min, om du skal ha ponni storlek