Schabrak till brun häst

turbo_85

Trådstartare
Tänkte skaffa lite nya grejer till hästen. Vill ha ett schabrak, gärna med matchande luva till. Men jag vet inte vilken färg, har tänkt lite på brun. Frågan är om det passar, hästen är brun själv och jag har svart sadel.

Blir det tråkigt eller funkar det?

Sv: Schabrak till brun häst

gud ja man kan visst ha brunt till sadeln. och till luvan blir det bra:) Jag är på många nat och reg tävlingar och det är många som har det ;)

det är jättesnyggt med brunt till bruna hästar! jag har det själv oxå :)
fast allra snyggast är ju om du har brun sadel och träns oxå men det är ingen större katastrof med svart :D
men annars passar ju bruna hästar i de mesta. marin blått e ju alltid snyggt oxå

Har själv en brun häst och till honom satsar jag på jw´s huva och shabrak i färgen navy - red and white, det är marin blått med röd och vit kant helt grymt snyggt :d

Jag har en mörkbrun häst och hon passar så j*vla bra i rött!! det är skitsnyggt :love: :)

Men om din häst är brun så passar brunt jättebra också!:) (och om den är mörkbrun)

Blått är alltid väldigt snyggt! Passar alla hästar och är klasssikt. kan lägga in två bilder. Den ena är visserligen en skimmel och den andra fux, Men tycker det är väldigt snyggt med blått! Annars är vitt alltid snyggt!

9691927.jpg

6620077.jpg

Brunt passar jättebra på brun häst! Nästan alla färger passar bra på bruna, utom orange o röd....:smirk:

Jag har brun häst och svart läder, men har bruna schabrak och luvor också, skitsnyggt.

:smirk: Något som är skitsnyggt är mörkblått med beigea kanter!
Passar supe rpå bruna hästar! Vita kanter är ju också najs..

Inget fel på rött till bruna hästar.. iaf inte mörkbruna :D :smirk:

Della är iaf jäkla snygg i rött :D

Skitsnyggt ju, stilrent!!!

Glen Gordon har fått jättesnygga bruna schabrak med matchande huva till!!

Jag var och kände på dom idag, verkligen skitsnyggt :d kvaliten är väldigt lik Lamicell grejjernas. Så det får nog bli en brun GG luva och schabrak. bara dom har luvan i x-full :angel:

Hur ser GG schbarken och luvorna ut? Hr aldrig sett dem...

dom som jag har sett har varit bruna, med 2 pp en brun och en creme/beige och sen ett kantband i creme/beige. Sen så har dom sin logga på både schabraket och luvan alltså dom två G:na.

Men jag tror att dom schabraken finns i Beige med 2pp en brun och en beige och brunt kantband

Jag har sett det som är beigt med brun kant, snyggt! Men tycker det var lite dyrt i förhållande till vad man annars får för de pengarna.

Det är jättesnyggt med brunt på brun häst!

Okej . Låter ju snyggt :) lite likt scapa schbaraken eller ? Har du bild på dem ? vad kostar dem?

Oj nu var det många fårgot på en och samma gång. Men jag har faktsikt aldrig sett dem innan :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: WildHorse
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
599
Senast: morgaine
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: Dyngpeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka