Scannertips önskas

V

Violate

Ska inhandla en ny scanner, och undrar vad som är bra. En tjej har rekommenderat märket HP, bra, dåligt? Finns väl olika upplösningar och grejer, vad ska man tänka på där?
Tips på internetbutiker?
 
Har en HP Scanjet 4200C och är också nöjd med min.
Bara att trycka på en knapp så gör den allt automatiskt som t ex ställer in skärpan,upplösning osv.
Men det går att ställa in manuellt också.
 
Asch, ändringstiden för mitt inlägg hade gått ut... Jaja, har läst vidare på diverse ställen och valet står nu mellan två st: Epson som jag skrev i föregående inlägg, samt Canon CanoScan 3200F. Någon som vill bidra med erfarenheter eller bara kolla och säga vilken som verkar bäst?
 
Har en Canon. En silver och grå.. jättebra! bilderna blir jätteskarpa och fina!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 881
Senast: Görel
·
Fritid Ska bo på ett lägenhetshotell i Arninge och sitta på riksarkivet i Arninge några dagar i augusti. Lägenhetshotellet ligger 500 meter...
Svar
13
· Visningar
665
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
282
Senast: Acto
·
Fritid Jag överväger starkt att införskaffa en elcykel för att kunna cykelpendla till jobbet i veckorna istället för att behöva betala en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 155
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp