Scannerhjälp, snabbt önskas!!

M

Magdalena

Har precis satt i sladden till scannern efter att ha haft kamerasladden i ett tag. Bara det att så fort jag försöker scanna så säger den "Selected application invalid". VARFÖR DÅ??? Och hur fixar man det?
 
Förmodligen har scannerprogrammet tappat sina intsällningar på något sätt. Se efter om det inte finns någon inställning som heter "Select TWAIN source" eller något liknande. Där väljer man vilken scanner (eller kamera) man vill använda för att läsa in bilder.

Annars kan du prova att flytta scannersladden till en annan USB-port. Ibland hjälper det.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Tuggben
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 965
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag satt i kökssoffan med amningskudde och min 3 månader gamla dotter i knät. Jag tittar på när min man och treåring ”spelar” schack när...
Svar
8
· Visningar
1 403
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp