Sätta upp klösmöbel

Ickapeltz

Trådstartare
Jag har beställt en klösmöbel som går från golv till tak. Men hur fäster man den i taket? Tacksam för svar.

Sv: Sätta upp klösmöbel

Det är en kloss med en skruvanordning högst upp så du liksom skruvar ett ett "tryck" mellan golv och tak.
Jag skulle nog ändå säkra den med en hyllkonsoll i väggen och under ett "hyllplan" så trädet står säkert!

Sv: Sätta upp klösmöbel

Tack så mycket. Skönt att veta att jag inte behöver skruva i taket iaf. Sätter nog en vinkel i väggen för stabiliteten iaf.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
618
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Hej! VI köpte oss en main coon med stamtavla utan anmärkningar på besiktningen. Han började halta för en månad sedan och är nu...
Svar
17
· Visningar
1 823
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama