Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag brukar dra övre snodden runt sidostycket ovanför pannbandet och sen runt nummerlappen. Sedan tar jag under snodden runt sidostycket under nummerlappen och drar upp den lite och fäster på en krok på nummerlappen. Tycker det brukar sitta bra.
Jag klipper av gummisnoddarna och sätter dit piprensare istället
Är mycket enklare att fästa varhelst det passar.
Dessutom tycker jag att gummisnoddarna har en tendens att slitas väldigt lätt, var nog därför jag bytade från början.
Sätter en snodd genom pannbandsöglan och ner genom remmarna till nosgrimman och bettets remmar. Mellan dem. Och sen fäster jag. Den underifrån sätter jag bara fast utan något "trassel". Tyvärr är min polle ögonskygg så får ha den på förbygeln eller schabraket istället.
Hundavel & Ras Tänker att en alltför egensinniga hund kanske dödar dotterns hundintresse? När vår dotter var ung och vi skaffade valp av sällskapsmix...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.