Nej jag har inte missat det, jag vet att hon ändrat sig flera gånger men vad har det för betydelse i detta fall, om hon haft en dålig bortförklaring men sedan ändrat till en annan dålig bortförklaring? Bara för att SK haft dåliga borförklaringar så blir SH automatiskt likadan, no excuse?
Jasså men du sa ju att det inte stämde och hänvisade till vad som stod i disciplinnämdens ärende. Faktum är att Sofia själv sa att hästarna blev sprutade i lastbilden utan hennes vetskap och det sa hon oavsett du visste om det eller inte. Nu visste du ju inte om det uppenbarligen
Dessutom är det inte no exuse? Har jag sagt ett antal ggr utan det ligger saker bakom mitt antagande naturligtvis.
Jag tror faktiskt ingenting, men du verkar uppenbarligen inte ha någon som helst veterinärmedicinsk kunskap när du först menar att en sån hög dos kan omöjligt fåtts via boxen när det faktiskt visar sig att det är fullt möjligt. Jag reagerar mot att du avfärdar möjligheten med boxen när du inte har den veterinärmedicinska kunskapen som grund.
Visst förekommer det otillåtna metoder/mediciner inom sporten, men det är skrämmande när du drar alla över en kam så. Jag har hållit på med sporten snart 40 år så "viss inblick" anser jag nog att jag har.