Sv: Sår på knäled, läcker (led?!)vätska...
Du är så tröttsam att jag lägger ner diskussionen med dig.
Jag har inte medvetet struntat i att upplysa om försäkringstaket och skrivit ett kontrakt utifrån det, PUNKT.
Jag har inte bestämt någon vård av hästen över huvudet på fv och är heller inte intresserad av att vårda hästen på klinik mer än vad som är nödvändigt utifrån veterinärens ordination, PUNKT.
Jag tycker att det är bådas ansvar att detaljen om försäkringstaket missades, PUNKT.
Jag tycker att utifrån kontraktet så är det fv ansvar att betala då hon godkänt kontraktet, vad vi nu gör för uppgörelse oss emellan har inte med saken att göra, PUNKT.
Likaväl som jag kan bestämma vad sjutton som helst, för att jag har sista ordet gällande hästen så kan fv likaväl bara gå härifrån när som helst, PUNKT.
Hade hästen vart högre försäkrad och veterinärkostnaderna slutat på dubbelt eller kanske tredubbelt så hade kostnaderna som fv fått betala vart lika mycket som nu, hade garanterat inte vart lika mycket reaktioner på om hästen vart försäkrad i 100.000 och 15% + självrisk slutat på samma summa som den gör nu med ett lägre tak, PUNKT.
Gonatt