Fredag

Trådstartare
Skulle vilja höra lite från er som sett Santino i verkligheten, både i tävling och på Bruksprov.
Vilka är era intryck?

Sv: Santino

Han såg väldigt trevlig ut under ryttare men har inte så rolig exteriör. Och vem f-n är hans morfar?! Jag skulle inte satsa på så okänt blod. :crazy:

Han såg bedrövlig ut på bilden från Bruksprovet, men de var dåliga överlag. Ser bättre ut på Flyinges sida, men jag anar ugglor i mossen när de inte lägger ut en ordentlig exteriörbild...

Det finns en exteriörbild på asvh:s hemsida om du går in på "bruksprovet" och sedan godkända prestationshingstar. Men du har helt rätt, de har till och med lagt ut en anskrämlig exteriörbild på Richfield så nog borde de ha lagt ut en på honom också.

Ser inte hans framben lite märkliga ut? I allafall på Flyinges hemsida och i deras hingstkatalog.

Jag tycker mest han ser märklig ut över rygg och kors...

Jag tyckte att han var hemskt medioker på bruksprovet, faktiskt. Finns ju andra mycket roligare gångartshingstar.

Görel skrev:
Såg vi honom på bruksprovet :confused: :o

Jag har en bild på honom i alla fall :) , något suddig dock :( .
Bruk2005Santino1099.jpg

Jo, den har jag sett (ASVH:s bild) men eftersom den är ett "montage" och hästen är överbyggd på den (är han inte egentligen) så tycker jag kanppt den går att använda. Otroligt hur Flyinge kunde godkänna att en sådan bild läggs ut på honom...

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Piaff
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 078
Senast: Sharpless
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 979

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Tillbaka