Santiago 1176

Fritidsryttare

Trådstartare
När jag gjort lite efterforskningar så har jag fastnat för denna hingst, men såg att han såldes till USA i februari. Är det någon som vet om han fortfarande är tillgänglig i Sverige och i så fall vart?

Om ni vet något om honom så får ni gärna berätta, jag har inte hittat jättemycket information när jag googlat.

Sv: Santiago 1176

Det bästa är väl att kontakta Tullstorp och fråga om det finns något fryst efter honom.

Är ganska säker på att det inte finns fryst sparat efter Santiago och det är inte heller troligt att han kommer stå i avel i sitt nya hemland heller.
Lite info om honom kan du hitta på fadern Saigons hemsida, googla på Saigon+hingst.

KL

Tack för era svar! Jag tycker att det är trist att en så fin hingst inte stannade kvar i Sverige, Jan Brink tyckte också mycket om honom som jag förstod det. Det är väl bara att hålla tummarna att han kommer tillbaka hit någon gång framöver.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
790
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 477
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp