Santana?!?

lisahjelmgren

Trådstartare
Någon som sett Tullstorps nya provhingst Santana?? Han har ju bästa tänkbara dressyrstam. Hade inte möjlighet att åka till deras hungstvisning men är nyfiken.
Någon kunnig här som har något intressant att berätta om honom?

Den var väldigt "valpig" och kommer kanske att bli bättre när den utvecklats mer. På provet hade den dålig skritt och trav men mycket bra galopp. Typen var mycket bra. Däremot visade den ett mycket osympatiskt temperament. Vi får säkert se den nästa år igen.

Liknande trådar

Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
791
Senast: Kirre
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 530
Senast: Acto
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka