Nebraska
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 20233Alltså jag trodde faktiskt jag öppnat förpackningen fel när jag köpte nya burken för första gången. Hade väl förstått det om det gällt typ örtkryddorna. Men vem vill ha den stora öppningen på cayennepeppar??? Jag vill inte mäta mina kryddor. Man kryddar maten och smakar av. Bäst och smidigast. Men med den här förpackningen går det ju inte utan att riskera en katastrof.
Perfekt exempel på hur man förlorar kunder skulle jag vilja säga (jag kommer iaf inte att köpa). Kockens kommer att få ett uppsving![]()
Därför jag köper påsar och fyller på dom kryddburkarna jag har. Men det går ju bara tills den dagen då de slutar sälja påsarna.Visa bifogad fil 20233Alltså jag trodde faktiskt jag öppnat förpackningen fel när jag köpte nya burken för första gången. Hade väl förstått det om det gällt typ örtkryddorna. Men vem vill ha den stora öppningen på cayennepeppar??? Jag vill inte mäta mina kryddor. Man kryddar maten och smakar av. Bäst och smidigast. Men med den här förpackningen går det ju inte utan att riskera en katastrof.
Jag har en sån där inre film i mitt huvud från hur det gick till beslutet om de nya burkarna togs. Hur produktdesignern visar diagram på hur mycket mer kryddor konsumenterna kommar förbruka och hur vinsten kommer öka där efter....Visa bifogad fil 20233Alltså jag trodde faktiskt jag öppnat förpackningen fel när jag köpte nya burken för första gången. Hade väl förstått det om det gällt typ örtkryddorna. Men vem vill ha den stora öppningen på cayennepeppar??? Jag vill inte mäta mina kryddor. Man kryddar maten och smakar av. Bäst och smidigast. Men med den här förpackningen går det ju inte utan att riskera en katastrof.
Perfekt exempel på hur man förlorar kunder skulle jag vilja säga (jag kommer iaf inte att köpa). Kockens kommer att få ett uppsving![]()
Ja, och det härliga är ju reklamen de kör där de beskriver vilken fantastisk förbättring det är på kryddburkarna...
Det kan du vara glad över.Jag har inte sett den![]()
Precis så illa är det.Det finns alltså ingen mindre öppning än den på bilden?![]()
Oh då lär dom inte gå in i min kryddhylla hellerJag stör mig mest på att de nya burkarna är högre än de gamla. Så de kommer inte få plats i min kryddlåda![]()