Santa Cruz

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Quadrophenia
  • Startdatum Startdatum
Q

Quadrophenia

Är det någon som vet vart Santa Cruz har tagit vägen?
Han finns inte kvar i Flyinges program och jag hittar honom inte bland ASVHs faktablad.
Någon som vet?

/Q

Sv: Santa Cruz

Han finns med under rubriken: Vart tog hingsten vägen? på Flyinges hemsida, som är en underrubrik till Avel & sport!

Jo jag vet att han finns med där. Men det står ju inte mer än att han tävlas av Jens. Hur länge ska han göra det? Ska han tillbaks till aveln?

/Q

Vet inte mer än den info som redan nämnts, men sitter just och fölvakar då mitt sto väntas nedkomma med ett föl efter honom när som helst... Finns säkert kontaktuppgifter på hans egen sida (se länk på Flyinges sida) om man vill veta mer.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: pajaztar
·
Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 433
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
522
Senast: Nikan
·
Övr. Katt Jag har två bengalhonor som gått klart i avel och har kastrerats, jag har lovat dem en kattlucka och har nu köpt en med chip. Dock har...
Svar
12
· Visningar
796
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• vid kris
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur