Ninnurur
Trådstartare
Du tycker inte heller att +2, c -3, eller M och 33 eller stl 1 är hjälpsamt och informativt alltså?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du tycker inte heller att +2, c -3, eller M och 33 eller stl 1 är hjälpsamt och informativt alltså?
tänk på att vissa sadlar även som omvärmd kan vara smalare i kanalen, tex om man har en 34 som inte är omvärmd så är dom oftast bredare än om dom har varit omvärmda. Detta fick jag lära mig vid sadeljakt på min som är rätt lik eran i ryggen (bred som fan). Det tog oss ett tag att hitta rätt sadel. Min behöver också en bred kanal, lite därav Celine inte funkade heller, den blev för smal i kanalen.Och bättre bild från sidan.
Visa bifogad fil 126709
Har svarat på en Tekna A-line bomvidd 33 i original men omvärmd till 34. Känns som det kan vara något efter googlande. Men så svårt det är med alla modeller och bomvidder, varför finns det ingen standard för? Ange kanalen i cm och vidden i grader, så mycket enklare det hade varit för alla!
Aldrig ska det vara enkelttänk på att vissa sadlar även som omvärmd kan vara smalare i kanalen, tex om man har en 34 som inte är omvärmd så är dom oftast bredare än om dom har varit omvärmda. Detta fick jag lära mig vid sadeljakt på min som är rätt lik eran i ryggen (bred som fan). Det tog oss ett tag att hitta rätt sadel. Min behöver också en bred kanal, lite därav Celine inte funkade heller, den blev för smal i kanalen.
nej verkligen. Jag blev rejält "bummed out" när vi letade sadel. men super nöjd med den vi har nu. Hade bara önskat den inte hade behövt kosta mig en njure typ i prisAldrig ska det vara enkelt