Inte_Ung Trådstartare 5 Jan 2005 #1 Jag har funnit källan: HÄR Någon som har Tidningen Illustrerad vetenskap? Alazzi hade ledtråd och kanske tidning? Någon annan?
Jag har funnit källan: HÄR Någon som har Tidningen Illustrerad vetenskap? Alazzi hade ledtråd och kanske tidning? Någon annan?
X Xeline 5 Jan 2005 #2 Sv: Sanningen om Tonåringar Denna tråd borde kanske vara på Ungdoms-sidan också !
Inte_Ung Trådstartare 5 Jan 2005 #3 Sv: Sanningen om Tonåringar Vi låter moderator flytta den om det är så. För jag håller med, det handlar ju mest om dem.
Sv: Sanningen om Tonåringar Vi låter moderator flytta den om det är så. För jag håller med, det handlar ju mest om dem.
Welsh 5 Jan 2005 #4 Sv: Sanningen om Tonåringar Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var väl det vi andra visste eller hur
gul_zebra 5 Jan 2005 #5 Sv: Sanningen om Tonåringar Äntligen nåt att skylla på när folk tycker man är trög! Nej då, skämt åsido. Du vet möjligtvis inte var man kan hitta mer om det? Lät mäkta intressant det där!
Sv: Sanningen om Tonåringar Äntligen nåt att skylla på när folk tycker man är trög! Nej då, skämt åsido. Du vet möjligtvis inte var man kan hitta mer om det? Lät mäkta intressant det där!
alazzi 5 Jan 2005 #6 Sv: Sanningen om Tonåringar Jag har tidningen någonstans i flyttröran. Det ligger runt 10 kubik prylar i ett magasin och där finns tidningar och en del böcker fortfarande. Men jag minns artikeln. Både Illustrerad Vetenskap och Forskning och Framsteg är utmärkta tidningar.
Sv: Sanningen om Tonåringar Jag har tidningen någonstans i flyttröran. Det ligger runt 10 kubik prylar i ett magasin och där finns tidningar och en del böcker fortfarande. Men jag minns artikeln. Både Illustrerad Vetenskap och Forskning och Framsteg är utmärkta tidningar.